ניהול קמפיין בגוגל

ניהול קמפיין בגוגל – כשמדברים על שיווק עסקים בגוגל, כולם יודעים שחלק בלתי נמנע בעולם הדיגיטלי כיום הוא קידום האתרים וחלק ניכר מעבודתו של מקדם PPC הינו הקמת קמפיינים דרך גוגל אדס, אשר יקפיצו את המודעה המפנה לעסק גבוה ככל האפשר בתוצאות החיפוש של גוגל.

למה דווקא ניהול קמפיין בגוגל ב- Google ads?

כשהמשתמש מתיישב אל מול המחשב, קרוב לוודאי שהמסך הראשון אשר יופיע לנגד עיניו יהיה דף הבית של גוגל ובו שורת החיפוש המובילה אל תוצאות כלל עולמיות הנמצאות במאגר של מנוע החיפוש הגדול ביותר שקיים עד היום. לכן, ניכר כי השימוש בכלים השייכים לגוגל יהיו המובילים והעדכניים ביותר, בייחוד מאחר ובחברת גוגל דואגים לשמר תנאים מחמירים ביותר לגבי השימוש של מקדמי אתרים בכלים שלהם, וכך גם בסינון תוצאות החיפוש של אתרים אשר מקודמים הן בקידום אתרים ממומן או קידום אתרים אורגני.

היתרונות של שיטות ניהול קמפיין בגוגל

  • שיווק PULL

מאחר וגוגל (Google) הינו מנוע חיפוש, המשתמשים בו נחשפים בראש ובראשונה לאותן מודעות ותוצאות אשר נמצאות בעמוד הראשון, לא משנה מה, לפני כל הקלקה. לכן, אותו משתמש אשר השתמש במנוע החיפוש הינו ״ליד חם״ בעבור כל עסק פוטנציאלי שעל אתר שו המשתמש עשוי להקליק, בעיקר כי התוצאות הללו מופיעות מיד לאחר החיפוש של האדם בעל הצורך לפי מילות חיפוש מאד ספציפיות.
באם המודעה שלנו מכילה את את ממילות החיפוש והינה בין הראשונות להופיע, הפוטנציאל למענה על צרכי המשתמש גדל ולכן רק נותר לו להכנס לאתר המפורסם. זוהי השיטה הבסיסית אשר בעזרתה מקדמי אתרים מושכים את הלקוחות לאחר פילוח נכון של קהלי היעד בגוגל אדס.

  • Pay Per Click

כאשר מחשבים נכון את התקציב המיועד עבור ניהול קמפיין בגוגל ובכללי קמפיין, כדאי לדעת ששימוש נכון בגוגל אדס עשוי להשתלם ולהיות רווחי מאוד לעסק. השיטה הרווחת שעובדת בקמפיינים של גוגל אדס היא שיטת תשלום עבור הקלקה בפועל, כך שגם אם המודעה שלכם נחשפה לאלפי ואף מליוני משתמשים והם לא בהכרח רלוונטיים, באם לא לחצו על המודעה שלכם לא תשלמו שום כסף.
היעילות שבשיטה הזו בגוגל אדס עובדת כאשר ישנן תוצאות מושגות בפועל.

במהלך ניהול הקמפיין למודעה שלכם, עליכם להגדיר את התקציב לפי 2 פרמטרים:

  • כמה תרצו להשקיע ביום?
  • כמה תרצו לשלם עבור כל הקלקה?

את התשובות היעילות שיובילו לתוצאות הטובות ביותר תוכלו לקבל ולהיוועץ במנהלי קמפיינים, אותם תוכלו למצוא בין הצוות שלנו בחברת ExtraHot.

החסרונות שבהקמת קמפיינים

כמו בכל דבר, גם לגוגל יש את החסרונות שלהם. למען האמת, עקב האכילס והיתרון המוביל של גוגל, הינו גם החיסרון הכי גדול שלו, בעצם היותו מנוע חיפוש. בגלל שכאמור גוגל עובדים בתנאים מחמירים ודורשים ממקדמי אתרים לעבוד בשיטות מותאמות גם כן, יש להם גבול מסוים של כמות חיפושים.

כחלק מעבודת מקדם אתרים כאשר הוא מתחיל בהקמת קמפיין בגוגל, היא לבדוק את כל הגזרות והגבולות האפשריות לצורך ייעול העבודה שלו והרווחיות הרצויה של העסק בעצם הקידום שלו דרך הקמפיין.

מנהל קמפיינים מיומן ומנוסה מספיק, כחלק מהצוות של ExtraHotֿ, ידע להשתמש בכלים הראוים לבדיקת כל אלו לפי הצורך, ובכך למזער נזקים ולשפר את המקום של האתר העסק אותו הוא מקדם במעלה מנוע החיפוש של גוגל.

על ידי שימוש בכלים הנכונים והמקצועיים, עליו לבצע את המחקר המתאים לכדאיות של קידום העסק, מחקר ופילוח קהלי היעד, שימוש במילות וביטויי החיפוש המתאימים ביותר ומעקב אחר התוצאות לכל אורך התהליך ולאחריו.

מאחר וישנם סוגים רבים של קמפיינים וקטגוריות לכל ניהול קמפיין. כדאי להיוועץ בצוות שלנו כדי לקבל את המענה המקצועי ביותר.

תוכן עניינים
פתח צ'אט
1
💬 צריך עזרה?
שלום👋
שלח הודעת בצ'אט!