דרופ שיפינג

דרופ שיפינג – אם אתם רוצים להפוך ליזמים, בין אם במשרה מלאה או כתוספת לעבודה נוספת, דרופ שיפינג היא אחת האפשרויות הפשוטות והטובות ביותר להתחיל, מאחר ואתם לא צריכים להתמודד עם שני האספקטים היקרים ביותר של כל חנות איקומרס: מלאי ושילוח.

עסק דרופ שיפינג עובד כך שלקוח מבצע הזמנה דרך האתר שלכם וספקי הדרופ שיפינג שלכם שולחים את המוצרים ישירות אליהם. במהותו, דרופ שיפינג מצליח בהתאם לתוכנית השיווק שלכם. ככל שתצרו אסטרטגיה יכילה יותר למשיכת קהלי יעד רלוונטיים ויצירת המרות, כך תגדילו את ההכנסות שלכם והספקים שלכם ירצו לעבוד אתכם יותר.

אז איך בונים אסטרטגיה שיווקית חכמה לקידום עסק דרופ שיפינג בינלאומי?

בונים אתר דרופ שיפינג איכותי

לפני שאתם מבזבזים את כל התקציב שלכם על דרכים לשווק את החנות שלכם, כדאי קודם כל לבנות חנות דרופ שיפינג מזמינה ונוחה לשימוש, שהלקוחות ייהנו לגלוש אליה וגם להישאר בה ולרכוש בה מוצרים.

ודאו שאפיון האתר נעשה בצורה מקצועית והאתר שלכם מדגיש את המותג הייחודי שלכם ומבדל אתכם מיתר האתרים בשוק. הציגו מסרים ברורים שמגדירים ללקוחות מה אתם מציעים בחנות ומעודדים את הלקוחות לקנות.

ככל שתתמחו ותציעו מוצרים איכותיים ומושכים המתאימים לקהל הרלוונטי שלכם ותציגו אותם בצורה המרשימה בדף הנחיתה (עמוד מוצר או עמוד קטגוריות), אך הנקייה והמזמינה ביותר, כך גדלים הסיכויים שהם לא רק יקנו מכם, אלא גם יפרסמו אתכם.

בחרו מוצרים ספציפיים למכור בתחילת הדרך: כדאי לדבוק במוצרים משלימים, שיכולים להגדיל את סך ההזמנה הכולל של כל לקוח. הקפידו לדבוק בנישה ספציפית ולהשקיע בצילומים מקצועיים, בכדי להעניק לחנות מראה אמין ואקסקלוסיבי.

>בניית אתר חנות המציע חווית שירות לקוחות מעולה

>בניית אתר תדמית – מה זה ומהם המחירים?

>ניהול קמפיינים בפייסבוק

קידום אורגני בגוגל

לאחר שיש לכם אתר מושלם ונעים לעין שתופס את עין הלקוחות ומעודד אותם לקנות, כעת צריך לספר להם שהוא קיים. איך אתם עושים את זה? על ידי פרסום בגוגל על בסיס קבוע.

הוסיפו את החנות שלכם לגוגל מיי ביזנס כך שיהיה פשוט למצוא אותה ברשת.

לאחר מכן, בנו לאתר שלכם בלוג ופרסמו בו תכנים שרלוונטיים לנישה שלכם, בכדי למשוך לקוחות רלוונטיים ולנטוע בהם את התחושה כי אתם מקצוענים שמתמחים בנישה. על המאמרים לכלול מילים וביטויי מפתח כלומר, מילים וביטויים שהסיכויים גבוהים שקהל היעד שלכם מחפש כאשר הוא רוצה לאתר את המוצרים שאתם מוכרים בחנות שלכם.

המילים והביטויים מגדילים את הערך של קידום אורגני בגוגל ומקדמים אתכם בתוצאות החיפוש של הגולשים. כאשר לקוח יחפש את הביטוי הרלוונטי, הסיכויים גבוהים יותר שיגיע למאמר שלכם, ועל ידי כך גם שיבחר לקנות מכם במידה ויתרשם מהתוכן לטובה.

כפי שאתם מפרסמים תכנים בחנות האינטרנטית שלכם, בכדי לעשות דרופ שיפינג איכותי חשוב לפרסם גם כתבות חיצוניות על החנות האינטרנטית שלכם כלומר, כתבות שיופיעו באתרי חדשות ואתרי מכירה הרלוונטיים למוצרים שאתם מוכרים, כך שיימשכו את עין הלקוחות, יגדילו את מוניטין החנות שלכם כמותג ויעודדו את הלקוחות לא רק להציץ, אלא גם לבחור לקנות מכם.

קידום אורגני ברשתות החברתיות

כל דרופ שיפינג איכותי מתחיל ברשתות החברתיות. היום יש אינספור קבוצות שממליצים בהן על מוצרים שכדאי לרכוש באינטרנט. מסיבה זו, חשוב שלחנות האינטרנטית שלכם יהיו דפים עסקיים ברשתות חברתיות, בעיקר פייסבוק, אינסטגרם ויוטיוב. על הדפים להיות פעילים, ולפרסם תכנים קבועים על מוצרים ומבצעים המעודדים את הלקוחות להסתכל, להתעדכן, להסתקרן וגם לקנות.

ניתן לפרסם את המוצרים גם בקבוצות רלוונטיות המאפשרות פרסום, בכדי להגדיל את המודעות למותג ולמוצרים שלכם.

קידום ממומן בגוגל -רווחים גדולים יותר?

קידום ממומן או PPC היא שיטה מבוססת תקציב כלומר, ככל שתשקיעו יותר כסף, כך גדלים הסיכויים שישימו לב אל הפרסומים שלכם ויבחרו לקנות מכם. כמובן שכפי שיש להשקיע בתוכן אורגני איכותי בעת קידום אורגני בגוגל יש לעשות את אותו הדבר גם בעת קידום ממומן.

קידום ממומן בגוגל מתבטא בשתי דרכים:

  • פרסום בדפדפן החיפוש – תשלום לגוגל כך שתופיעו בראש העמוד הראשון כאשר חיפוש שמתאים למוצרים שאתם מספקים עולה ברשת מצד גולש. אתר החברה יופיע כתוצאת חיפוש כמו כל התוצאות, רק שליד יהיה כתוב ad, המסמן כי מדובר בתוכן מקודם.
  • פרסום ברשת המדיה של גוגל – פרסום של פרסומות בתצורת באנרים באתרים שרלוונטיים למוצרים שאתם מוכרים או לקהל היעד של המוצרים שלכם. ככל שהאתרים מותאמים לקהל היעד, כך גדלים הסיכויים שהפרסומות יופיעו בפני הקהלים הנכונים, ויביאו למכירה.

קידום אורגני היא שיטה בה תשקיעו פחות לטווח הארוך ואילו תקבלו תוצאות והמרות איכותיות יותר מקמפיין ממומן, משמע שהרווחים שלכם יהיו גדולים יותר וההשקעה תשלם יותר לאחר שיהיו לכם תוצאות בגוגל בצורה אורגניות. ככל שהביטויים תחרותיים יותר וכמות החיפושים גודלה יותר כך הרווח שלכם יהיה גדול יותר.

התשלום בעבור קידום ממומן בגוגל הוא לפי PPC כלומר, כמות הלחיצות על הפרסומת או הלינק בתוצאות החיפוש, בלי קשר לקנייה. בעקבות זאת, ההמלצה הרווחת היא להתאים את הפרסום ככל האפשר לקהל היעד, בכדי להבטיח ללחיצות בעלות עניין אמיתי, של לקוחות שהסיכויים גבוהים כי אכן יבצעו רכישה עם הכניסה לאתר.

קידום ממומן ברשתות החברתיות

קידום ממומן ברשתות החברתיות מתבסס על פרסום של קמפיינים. קמפיין ממומן כולל טקסט ותמונה או סרטון מושכים, לרוב עם מבצע או הצהרה מיוחדת המעידה למה כדאי ללקוח לבחור בכם. הפרסומת תופיע כפוסט לכל דבר בפיד של הלקוח, כאשר יהיה כתוב מתחת לכותרת הפרסומת sponsored, מה שמעיד על כך שהתוכן הוא תוכן מפורסם.

קמפיין ממומן לרוב כולל שאלון טרגוט, המאפשר לצמצם את כמות וסוג האנשים שייצפו במודעה לפי מגוון של משתנים ממיקום גיאוגרפי, מין וגיל ועד להעדפות גלישה, מצב משפחתי ויום נישואין.

בדומה לקידום ממומן בגוגל, גם קידום ממומן ברשתות החברתיות מבוסס על כמות לחיצות על המודעה, ולא על כמות רכישות, לכן מומלץ להביא לטרגוט ספציפי ככל האפשר, בכדי להביא לחשיפה של הפרסומת בפני לקוחות שבאמת מעוניינים במוצרים שלכם, ועל ידי כך להגדיל את הסיכויים שכל מי שיילחץ על המודעה גם ירכוש את המוצר בסופו של דבר.

דרופ שיפינג היא שיטה מעולה להרוויח כסף בתור מקצוע ראשי או משני, אך בכדי שיכירו את החנות האינטרנטית שלכם חשוב לבצע תהליך שיווק מאסיבי שמוביל לתוצאות, המשלב ביעילות בין קידום אורגני לקידום ממומן.

תוכן עניינים
פתח צ'אט
1
💬 צריך עזרה?
שלום👋
שלח הודעת בצ'אט!