ניהול קמפיינים בפייסבוק

ניהול קמפיינים בפייסבוק – כרשת חברתית, הפייסבוק מכבב חזק גם בגזרה העסקית ולא רק בגזרה האישית, כאשר החשיבות של שיווק עסקים בפייסבוק עולה ובעלי עסקים רבים מבינים את התועלת שבמהלך השיווקי שבהקמת קמפיינים ב Facebook, לעומת קמפיינים דרך גוגל למשל.

לכל פלטפורמה ישנם כמובן יתרונות וחסרונות ובמאמר זה נציג את כל מה שעליכם כבעלי עסק לדעת לקראת ההחלטה באיזו פלטפורמה ובאילו אמצעים לקדם את העסק שלכם כשאתם נמצאים בזירה הדיגיטלית.

כלי מנהל המודעות של פייסבוק הינו כשמו הוא, נותן לבעלי עסקים מכל הסוגים לשווק דרך הפלטפורמה הייחודית דרך הקמת קמפיין בפייסבוק, כאשר היתרון המוביל הוא יכולת המעקב גם בעזרת המובייל, מה שלא מגביל את המשתמש למסך המחשב בבית בלבד.

היתרונות של ניהול קמפיין בפייסבוק ושיווק עסקים

לכלי הפרסום של פייסבוק יש כמה יתרונות בשיטות העבודה והשיווק ככלל על פני פלטפורמות הקידום האחרות.
כמו גוגל אדס גוגל אנליטיקס, גם לפייסבוק יש ניתוח נתונים אנליטיים משלהם לביצוע מעקבים ושינויים בניהול קמפיינים. הפלטפורמה של פייסבוק מאפשרת להגיע לקהל היעד על ידי פילוח ממוקד וירידה לפרטים קטנים וסיזיפים מאוד כמו ניתוח התנהגות של המשתמש הפוטנציאלי, מיקום גיאוגרפי מדויק, תחביבים, תחומי עניין, תחומי עבודה, קרובי משפחה, ובכלל כל פיסת מידע שרק אפשר להעניק בכדי למשוך את המשתמש למודעה ממומנת על ידי פייסבוק.

כאשר אתם כמנהלי עסק פונים לשיווק בפייסבוק, היתרון של פילוח קהל היעד בצורה המדויקת והירידה לפרטים הקטנים ביותר מהווה פתרון משמעותי ומשפיע ישירות על ההצלחה בהגעה ליעדים העסקיים שלכם בקלות יותר, והגעה ללקוחות שעליהם חלמתם על ידי כך.

אדפטציה לכל אמצעי בעולם הדיגיטלי

פייסבוק מתמחים באדפטציה בלתי פוסקת לכל אמצעי דיגיטלי ועל כן ניתן להשתמש גם כלקוח וגם כבעל עסק אשר מעוניין בהקמת קמפיין בפייסבוק, גם דרך מסך מחשב וגם דרך הסמארטפון, והשימוש נעשה בקלות יתרה ונוחה.

מעבר לנגישות מכל מקום לניהול קמפיין בפייסבוק ומודעות, היתרון בנושא הוא עצם העובדה שניתן לנהל מודעות שונות מכמה אפליקציות- ובכך לכסות על כמה קהלי יעד פוטנציאליים אשר עושים שימוש שונה בפלטפורמה.

ניתן לומר בפה מלא כי לעומת כלי הקידום של גוגל, כלי ניהול הקמפיינים של פייסבוק הינו פשוט יותר להבנת המשתמש, ותנאי השימוש הנהלים בה שונים מאלו של גוגל. אחד ההבדלים הניכרים הם בעצם הפילוח הנקודתי והמדויק יותר, לצד הגדרת מטרות אחרת ממה שמציעים בגוגל אדס.

מאגר המידע של פייסבוק

שלא כמו גוגל, אשר אוספת מידע על המשתמשים באופן מבוזר מרחבי הרשת שכן גוגל הינו מנוע חיפוש, פייסבוק שולפת תא המידע על המשתמשים מתוך עצמה. הכוונה היא שהרי כמעט לכל אדם בוגר יש פרופיל, ובו כבר בתחילת הליך ההרשמה ויצירת הפרופיל אנחנו דואגים לרשום לא מעט פרטים אישיים כמו היסטוריית עבודות, השכלה, חברים קרובים, איפה גדלנו והיכן אנו גרים היום ועוד. בנוסף, ראוי לציין כי כיום גם אינסטגרם וגם וואצאפ שייכים לפייסבוק ועל כן החברה מורשית לשלוף את המידע הנחוץ גם מהפלטפורמות הללו.

איך אפשר בכלל לשלוף מידע מפלטפורמות חברתיות ואישיות כאלו?

זה די פשוט, למען האמת. דוגמא מצוינת לפילוח קהל יעד למשתמש פוטנציאלי באתר להזמנת טיסות, בחור שרשם לחברה שלו בוואצאפ הודעה פשוטה ויומיומית- ״כמה שמתחשקת לו כבר חופשה בחו״ל״. מכאן והלאה ניתוח הנתונים של פייסבוק מבין שיהיה מצויין לצרף אותו למאגר הלקוחות הפוטנציאליים של אותו האתר ואותו המשתמש בעצם נחשף למודעה שלהם. סתם, כי חשב על חופשה.

אמנם גוגל ופייסבוק עובדים בשיטות שיווק מעט שונות, אך לא מפריעים אחד לשני כאשר מודעה של פייסבוק עשויה להופיע במנוע החיפוש של גוגל, באם משתמשים במילות המפתח הנכונות ומכירים את הביטויים שימשכו את הלקוחות לעסק המפורסם.

ExtraHot יודעים לפלח את קהל משתמשי הפייסבוק בצורה היעילה ביותר ולכן כדאי ליצור קשר כבר היום לקבלת הצעת מחיר.

תוכן עניינים
פתח צ'אט
1
💬 צריך עזרה?
שלום👋
שלח הודעת בצ'אט!