קידום אתרים ממומן

קידום אתרים ממומן – בעלי עסקים רבים פונים לעזרתם של מקדמי אתרים המתמחים בקידום אתרים ממומן בגוגל, או בשמו המקצועי PPC.

קידום ממומן הינה שיטת שיווק לאתרים של עסקים אשר משתמשת במודעות בתשלום ברשתות חברתיות ובמנועי החיפוש של גוגל עצמם דרך קידום ב Google Ads, כאשר תוצאות החיפוש מכוונות את המשתמשים לאותו העסק ששילם עבור מודעה תחילה, במעלה הדף, לפני שאר תוצאות החיפוש.

בדרך זו, המשתמש הפשוט אשר ניגש למסך ומתיישב לחפש במנוע החיפוש של גוגל אחר מענה לצורך שלו, מבחין מול עיניו בין 2 ל 3 תוצאות ראשונות של אותן מודעות ממומנות על ידי בעלי העסק וכעת יכול לעשות את השיקולים המתאימים לו האם לקליק על האתר או לא ולהיכנס אליו.

מה ההבדל בין קידום ממומן לבין קידום אורגני?

כאשר קידום אורגני (SEO) מתמקד בעיקר בשיטות של ניתוח נתונים ואופטימיזציה של מילות מפתח על ידי מקדם אתרים הנקרא SEO, קידום אתרים ממומן בגוגל מכוון לתוצאות חיפוש של מודעות אשר מימנו בעלי העסק וכתוצאה מכך אותן מודעות מופיעות ראשונות תחת תגית ״מודעה״, מעל התוצאות האורגניות המופיעות בגוגל.

מהם הפרמטרים לקידום ממומן מוצלח?

קידום ממומן מוצלח נמדד בעזרת 3 פרמטרים עיקריים אשר מלווים את כל תהליך ה PPC:

  • CTR ראשי תיבות של Click Through Rate – זהו בעצם מדד הלחיצות על המודעה הממומנת, ומתייחס ליחס בין החשיפה של המשתמש הפוטנציאלי למודעה המפנה לאתר- לבין כמות ההקלקות בכדי להיכנס אליו.
  • רלוונטיות הביטויים לחיפוש – בחירת הנושאים והביטויים הנכונים אשר יופיעו במודעה, ויכוונו ללקוחות המתאימים. אם לדוגמא משתמש מחפש בגוגל את רצף הביטויים ״חדר כושר״, כדאי שהמודעות הרלוונטיות יופיעו עבורו בחיפוש ולא יופיעו מודעות בנושאים אחרים. המודעות אשר הופיעו בנוגע לנושאים אחרים בעצם לא עברו תהליך ״טירגוט״ נכון ולא פילחו היטב את קהל היעד בעת תהליך ה PPC.
  • דף הנחיתה הראשי – זהו בעצם העמוד הראשון אליו ינחת המשתמש בעת ההקלקה על המודעה. חשוב לציין כי במידה והעסק השתמש בשירותים של קידום ממומן בעזרת קמפיינים בגוגל או ברשתות החברתיות, במידה והמודעה מפנה את הלקוח לאתר הכללי של העסק ולא נקודתית לאתר או לעמוד שפורסם בניסוח המודעה- הסבירות שהוא יצא תוך רגעים ספורים הינה גבוהה ואף בלתי נמנעת.

במילים אחרות מדדים אלו אומרים לנו במפורש עד כמה המודעה הממומנת הינה אטרקטיבית ומושכת לקוחות פוטנציאליים לאותו העסק ועל ידי כך בוחנת את האפקטיביות של הקידום הממומן לאותו המקרה.

לאיזה צורך כדאי להשתמש בקידום ממומן?

קידום ממומן בגוגל או לחילופין ברשתות החברתיות, עונה על צרכים מאוד ספציפיים לעסק, כמו מודעות של מבצעים לחנות, אירועים, או גם למטרות פילוח קהלים לפי מיקום גיאוגרפי, לפי שעות נוכחות אקטיבית ברשת וכדומה.

איזה סוג קידום כדאי יותר? כאשר ראינו במאמרים קודמים וגם במאמר הזה, כי כל סוג קידום עונה על צרכים קצת אחרים ומתבססים על שיטות עבודה שונות, עלינו להבין בכל זאת כי המטרה של שניהם עדיין משותפת, והיא קידום האתר.

לכן יש לציין כי כבעל עסק אשר מעוניין לקדם את אתר העסק שלו ולמנף את הרווחים גבוה על ידי חשיפה גדולה יותר לקהלים נוספים חוץ מהקיימים, כדאי ואף מומלץ להשתמש בכל סוגי הקידום יחדיו.

יש להבין מבחינת יעילות הקידום באופן מקיף עבור עסק, כל אחד מתחומי הקידום בנפרד עלול להיות לקוי בחסר, כאשר תחום המדיה הדיגיטלית הינו מאד רחב ומתקדם ומתפתח ללא הרף, ולמי שמפנים זאת ומעוניין להישאר רלוונטי בעולם הדיגיטל, כדאי להשתמש בכל הכלים הפוטנציאליים למינוף העסק שלו.

אנחנו בחברת ExtraHot יודעים כיצד לזקק את כל ארסנל הכלים שברשותנו, לתוצאות מצוינות, תוצאות שאדן מגיעות בצורה מהירה מדרך אחד ותוצאות כאשר מטמיעים דרך ומתודה לטווח הארוך.

תוכן עניינים
פתח צ'אט
1
💬 צריך עזרה?
שלום👋
שלח הודעת בצ'אט!