קידום אתרים אורגני

קידום אתרים אורגני – כשמדובר בקידום אורגני בגוגל וקידום אתרים בכלל כדי להיות בין הראשונים במנועי החיפוש של גוגל, מדובר בהשפעה רבה על הפעילות העסקית של בעל העסק ברחבי המדיה הדיגיטלית, ולכן כדאי לבחור את הליווי המתאים שיעזור לאתר שלכם להיות במקום הנכון ובזמן הנכון.

כשאתם כבעלי עסק מבינים את החשיבות של הנוכחות בזירה הדיגיטלית, כדאי שתבינו גם את ההבדלים בין הכלים והשיטות שבהם אנשי קידום בגוגל משתמשים לצורך הצלחה, כאשר מחקר המושגים מהעולם המדיה עוד לפני שפניתם לאיש המקצוע הינו קריטי ויבוא לטובתכם.

מה ההבדל בין קידום אתרים אורגני לבין קידום ממומן?

קידום אתרים אורגני, או בשמו המקצועי SEO הוא שיטה שבה עובדים אנשי קידום בgoogle למינוף אתר אינטרנטי למקום גבוה וראשון ככל הניתן במנועי החיפוש בגוגל. משמעות המושג SEO היא ראשי תיבות של Search Engine Optimization, או בתרגום אופטימיזציה למנועי חיפוש.
כאשר קידום אתרים אורגני מתייחס ומתבסס בעיקר על מילות מפתח אשר משחקות לטובתו של האתר ואופי העסק, לצורך הקידום שלו במדיה הדיגיטלית, קידום ממומן בגוגל הינו כשמו הוא, תשלום כסף לצורך הופעת האתרים במודעות הראשונות במנוע החיפוש של Google.

מילות מפתח זה כל הסיפור?

לפני שנתחיל לכתוב אודות הנושא החשוב שנקרא "מחקר מילות מפתח וכד' נציין כי בניית האתר הוא תנאי הכרחי להצלחת הפרויקט הקידומי, בן מבחינת היררכייה, מבנה האתר ונראותו לגולש, אז בבקשה אל תקלו ראש בנושא, בחרו חברה לבניית אתרים ברמה מקצועית ואל תתפשרו בגלל מחיר, אפיינו את הפעילות הנדרשת והגיעו מוכנים לחברת ה SEO שלכם.

קידום אורגני זו שיטת קידום בגוגל אשר מתאימה לכל סוג עסק ולכל בעל אתר שיהיה, בין אם מדובר באתר קטנטן לבין אם מדובר בעסק גדול או חברה תאגידית, אשר רוצים להגדיל את החשיפה לאתר שלהם לעיניים הנכונות ולהימצא במקום גבוה בעמוד החיפוש בגוגל.

מנגד, ראוי לציין כי פשוט ככל שזה נראה, תחום הקידום האורגני הינו מורכב ולא תמיד אפשר לבצע את התהליכים הללו בעצמנו.

בניית אתר חנות המציע חווית שירות לקוחות מעולה

בניית אתר תדמית – מה זה ומהם המחירים?

ניהול קמפיינים בפייסבוק

יותר מזה, לעיתים בעלי עסקים מבצעים תהליכים קידום בגוגל בכוחות עצמם, בין אם מטעמי חיסכון כלכלי לבין אם עקב חשיפה לביצוע התהליך בעבר והחשיבה שהם יודעים איך לקדם את האתר ברשת, עלול להיגרם נזק בלתי הפיך או כזה שיוצר קושי רב לתקן עקב טעויות שביצע בעל העסק על נתוני האתר בעצמו.

פעולות כאלו הן שמשפיעות ישירות על מוניטין האתר העסק שלו ברחבי המדיה ולכן כדאי לחשב מהלכים. גוגל עובדים על פי סטנדרטים מאד מחמירים בכל הנוגע לאתרים ברחבי הרשת ומנועי החיפוש שלהם, לצד פרמטרים שונים אשר משפיעים באופן ישיר על מיקומי אתרים במנועי החיפוש שלהם.

לכן, עבודתם של מקדמי אתרים הינה עבודה סיזיפית הדורשת ביצוע משימות מורכבות וניתוח נתונים באופן קפדני על ידי אנשי מקצוע מנוסים ומיומנים.

מה התהליכים בעבודת קידום אתרים?

מקדם האתרים מתבסס בעיקר על מילות מפתח רלוונטיות לעסק וכאלו שידוע שהם חמות ״בשוק״, לצד ניתוח נתונים מעמיק לצורך אופטימיזציה.

כמו כן, כאשר לרשותו של המקדם ארסנל כלים לקידום בגוגל, הוא מנתח נתונים של כל עמוד ועמוד בדף, מאפיין כל כל המידע הדרוש לצורך עבודה עם אלגוריתם חכם יודע לזהות את מילות מפתח הרלוונטיות עבורו.

את אותן מילות המפתח איש ה SEO מקדם במנועי החיפוש של גוגל על ידי השתלה שלהן בהגדרות האתר או לחילופין על ידי שיטה של החלפת קישורים בתמורה לאתר אחר אשר ימליץ עליו בחזרה לצורך האותנטיות והאמינות.

לצד כל השיטות הללו על איש ה SEO להיות זהיר במיוחד כאשר גוגל מודעים לכל צעד ושמים לב למהלכים חושדים או מרמה ועל כך נוטים ״להעניש״ את המשתמש- בעיקר בענישה המתבטאת בהורדת האתר למקום נמוך במנוע החיפוש של גוגל.
כל אלו מעידים על החשיבות בבחירת איש המקצוע הנכון והמיומן ביותר שידע לא רק שלא להזיק לאתר אלא גם למנף אותו כראוי למקום גבוה ורווחי, וב- ExtraHot יש את הצוות המנוסה והמתאים לכך.

תוכן עניינים
פתח צ'אט
1
💬 צריך עזרה?
שלום👋
שלח הודעת בצ'אט!